Belevenissen

Je bent tevreden over de kwaliteit van je team. En je weet ook, om dát vast te houden heeft jouw team af en toe een energieboost nodig. Weer even lekker geprikkeld worden. “Anders denken, Samen doen” noem ik dat. Want elke verbinding heeft onderhoud nodig om te blijven bestaan. Aangevuld met een beetje liefde én aandacht om te floreren.

Gun jouw team een groeimoment, trakteer hen op een Belevenis

Dit hebben de Belevenissen met elkaar gemeen:

  • Energieke en interactieve dagen. Eerst zeggen wat we doen en daarna doen wat we zeggen.
  • Eerste resultaten concreet zichtbaar aan het einde van de dag.
  • Stimuleert het creatieve denkvermogen van de teamleden individueel en het gezamenlijke team.
  • Zet alle neuzen weer dezelfde kant op.
  • Nieuwe energie en gretigheid om resultaat te behalen.

Hoe werkt het?

In een voorgesprek bespreken we op welke van de drie Belevenissen jij jouw team trakteert. Je deelt eventuele extra wensen, bijvoorbeeld nazorg, een cadeau of een professionele audio- en visuele vastlegging van de dag. Verder stemmen we je budget af en de interne communicatie. Ook leuk: informeer naar Een Jaar vol Belevenissen, dit is een opzet van meerdere Belevenissen in een jaar.

Na het verstrekken van je opdracht organiseer ik de gekozen Belevenis(sen).

Dit is je keuzemenu

1: Je bent wat je zendt

We gaan aan de slag met social media en dan met name LinkedIn. We verbeteren de individuele profielen en ontdekken hoe je als individu je organisatie steunt op social media. Ook de bedrijfspagina nemen we onder de loep. Om nieuwe volgers te binden en ook in de toekomst te boeien.

Na afloop van deze sessie:

  • Heeft iedereen een professioneel LinkedIn profiel en is de basis op orde.
  • Zijn er contentideeën geformuleerd voor de bedrijfspagina.
  • Is de zichtbaarheid en naamsbekendheid van jouw organisatie gegroeid.

2: Je lastigste klant als je beste vriend

Wanneer ontvangt jouw klant de stempel “lastig”? Vaker zegt het iets over de medewerkers, jullie mindset of vooroordelen. Ontdek hoe je moeilijke klanten ombuigt naar ambassadeurs. En hoe je klachten voortaan als cadeau ontvangt én ombuigt naar groeikansen.

Na afloop van deze sessie:

  • Beschik je over nieuwe vraag- en gesprekstechnieken om een betere verbinding te leggen.
  • Heb je een aantal originele ideeën om gemaakte fouten recht te zetten.
  • Is de klantreis enorm verbeterd.

3: Funtingday

X nieuwe afspraken? X leadgesprekken? X eerste kennismakingen? Jij bepaalt wat je wilt bereiken. Wat je doel ook is, we leggen de lat niet laag. In de ochtend formuleren we het doel en in de middag gaan we aan de slag om dat doel te overstijgen. Oké het beoogde doel bereiken is ook goed.

Na afloop van deze sessie:

  • Is jouw toolbox gevuld met nieuwe vraag- en gesprekstechnieken.
  • Durf je anders te denken waardoor je beter aansluit op je gesprekspartner en meer ja’s scoort.
  • Is bellen niet langer iets om uit te stellen en juist een krachtig middel om verbindingen aan te gaan.

Interesse in een Belevenis?

Neem contact op